Sunday, July 21, 2013

Pembohongan Ustaz Nazmi Karim (Original)

Dengan berpakaian seperti seorang ustaz, Nazmi Karim dapat menarik perhatian seramai 718 orang untuk menlike pemohongannya (718 people like this.)


https://www.facebook.com/439243252783688/timeline/story?ut=3&hash=-200993445130247829&wstart=0&wend=1375340399&ustart&refid=17

Awal-awal statusnya sudah berbohong, apa lagi yang lain? Dia mendakwa kononnya jasad Ayatullah Jawad Tabrizi berubah hangus sepenuhnya! padahal gambar yang dipaparkannya tidak seperti yang didakwa pendusta ini! 


Gambar jenazah Ayatullah Jawad Tabrizi dalam pusaranya

Betapa jahilnya Nazmi Karim, katanya tokoh Syiah di negara Arab, padahal Ayatullah Jawad Tabrizi berpejabat di negara Iran, dan rumahnya juga di Iran!. Untuk pengetahuan semua tuan punya blog ini sudah pernah berkunjung ke rumahnya di Qom!

Tidak seperti Nazmi Karim, lihat betapa sayangnya umat Islam terhadap ulama ini ketika beliau meninggal dunia:




Kalau Nazmi Karim yang meninggal dunia, tak mungkinlah orang menyayangi beliau seperti ini. Sedarlah diri kamu wahai pembohong.

6 comments:

  1. komeni mati pon mayatnya x dihormati....

    ReplyDelete
    Replies
    1. celaka kau syiah. gunakan alasan israel dan wahabi penyebab sunni dan syiah x bersatu. fahamn kau dah sesat nak salahkan org lain pulak. neraka untuk golongn mcm kau. pendusta agama. kau jelas menentang sahbat. boleh kata lagi y kau benar. sesat.moga allah melaknat syiah y berpura2 islam.

      Delete
  2. janganlah nama je Islam, tapi sebenarnya kafir, wahai tuan blog. tobat le. banyak ustaz dah kata engkorang ni kafir. kesian korang ni, orang2 atas dok kencing, tapi korang dok tadah dan minum je air kencing orang2 atas yang kapiaq tu.

    ReplyDelete
  3. janganlah nama je Islam, tapi sebenarnya kafir, wahai tuan blog. tobat le. banyak ustaz dah kata engkorang ni kafir. kesian korang ni, orang2 atas dok kencing, tapi korang dok tadah dan minum je air kencing orang2 atas yang kapiaq tu.

    ReplyDelete
  4. Barangkali Raihan mahu memintas kata-kataku dengan pertanyaan:

    "Bagaimana pula Allah kesal berduka padahal Dia-lah yang Maha Mengasihani
    ?"

    Untuk itu Al-Imam Al-Mahdi membalasnya kami katakan:

    "Sesungguhnya penyebab kekesalan dan kedukaan dalam Dzat Allah adalah disebabkan oleh bahawasanya Dia-lah Yang Paling Mengasihani dari sekalian yang pengasih", betapapun zalim hamba-hamba-Nya terhadap diri mereka sendiri.

    Namun bilamana mereka menyesali dan berduka terhadap diri mereka ketika Allah membinasakan mereka, kerana mereka menzalimi diri mereka sendiri, lalu mereka menjadi orang-orang yang menyesali kelalaian mereka terhadap kewajiban mereka terhadap Tuhan mereka, maka di sinilah datangnya kedukaan dan kekesalan dalam Dzat Allah terhadap mereka, dan akan menjadi tenang kemarahan Allah dan kemurkaan-Nya setelah pembalasan-Nya terhadap mereka dengan kebenaran.

    Kerana itu Allah Ta'ala berfirman:

    Tidak ada siksaan atas mereka melainkan satu teriakan suara saja; maka tiba-tiba mereka semuanya mati. (29)

    Alangkah besarnya kedukaan dan penyesalan terhadap hamba-hamba itu, tiada datang seorang rasulpun kepada mereka melainkan mereka selalu memperolok-olokkannya. (30)

    Tidakkah mereka mengetahui berapa banyaknya umat-umat sebelum mereka yang telah Kami binasakan, bahwasanya orang-orang [yang telah Kami binasakan] itu tiada kembali kepada mereka. (31)

    Dan setiap mereka semuanya akan dikumpulkan lagi kepada Kami. (32)
    Maha Benar Allah
    [Yasin]

    Read more: http://www.mahdi-alumma.com/showthread.php?26522-Bukti-Khalifah-Ar-Rahman-ialah-Al-Bayan-Al-Haq-lil-Qur-an#ixzz47PHNzVVt

    ReplyDelete
  5. Ustaz Nazmi Karim adalah seorang pembohong seorang yang radikal ganas suka mencaci mengaibkan memfitnah menghina Orang melayu islam yang tidak Suka Pas... Dalam banyak ceramah dia pembuka satu ayat yang lain kebanyakan nya mencemuh mencaci menghina dalam sudut perli terjerit2 menyanyi bahasa juga kasar Dan kurang.. Pendapatan dia dari ceramah yang ganas merosakan akal fikiran anak2 muda kanak2 ibu2 orang2 tua yang dibodohkan datang dari derma orang ramai Inilah Cara mudah untuk mendapat income... Ini yang dikatakan Dia PAS mengguna dana masjid untuk kepentingan karier politik PAS...
    Ustaz Nazmi Karim seorang yang menuntut disyriah dari situ lah dia terkesan oleh ajaran syiah dan bawa pulang ke Malaysia untuk merosakan fikiran rakyat melayu islam Malaysia... Dia pernah mengata Orang melayu islam PH haramjaddah tapi kuasa Allah swt lebih hebat sejak itu ramai memanggil dia ustaz haramjaddah sampai lah kehujung hari ini Dan selamanya.. Inilah akibat tidak ada adab akidah ahlak dan iqtiqod sunnah sesuka memaki menghina umat islam yang bersyahadah.. Dalam satu Majlis ilmu dia Bukan ayat An Nur dimasjid Al itiqsam tmn TTDI Jaya..
    Mula baik baca asma Ul usna masok ayat Pertama saja.... Lepas itu keluar kelain lari tajuk mengumpat mengata orang menghina Orang bercakap kasar sombong bongkak riak Takabbur UJUB tapi tiada satu feadah ilmu dari surah An Nur itu yang jelas penipuan kerana ingin orang suka pada pembohongan dia..
    Jangan fikir boleh tipu semua Orang umat islam... Inilah ahlak Iblis yang dibawanya... Maka salah satu balasan ini Allah swt bukan Aib dia..

    ReplyDelete