Thursday, March 14, 2013

[video] Rakyat Israel sokong terrorist Wahabi di Syria

Gawat! Sebelum ini anda telah saksikan bagaimana pemimpin terrorist Syria usulkan kepada pemberontak supaya  "memohon bantuan Israel", kini mereka tidak perlu bimbang lagi, sekutu rapat mereka Amerika dan Israel memang memberikan sokongan samada material atau moral. Kali ini mari kita saksikan rakyat Israel sendiri keluar berdemonstrasi, berteriak Nahnu Ma'akum (kami bersama kalian), dengan mengeluarkan modal yang sama seperti yang dicanang Wahabi, iaitu menuduh Bashar Assad membunuh rakyatnya sendiri. Padahal rejim Zionis dan Wahabi yang banyak membunuh umat Islam! Mereka juga membawa slogan yang sama dengan Yusuf al-Qardhawi iaitu Russia dan China adalah ancaman kepada Islam!

Kalau mereka benar-benar ikhlas berjuang, mengapa perlu berbohong? mengapa perlu minta bantuan Amerika dan Israel? Bahkan sokongan Israel ini bukan hanya berbentuk moral sahaja, malah mereka telah membekalkan senjata (akan kami buktikan nanti dengan video).

Kepada mereka yang masih menjadi talibarut terrorist Wahabi, lihatlah sendiri jalan fitnah yang membawa haluan anda ke neraka:




Saksikan video yang tidak akan disiarkan oleh page penyokong terrorist Wahabi ini:



Lihat juga berita yang berkaitan:



No comments:

Post a Comment