Thursday, February 21, 2013

Pembohongan terrorist Wahabi tentang Syria 0012

Nampaknya penyembah Dajjal berambut kerinting cukup takut dengan pembongkaran ini apabila tidak seorangpun yang tampil membela maruah mereka yang semakin tercalar. Lidah mereka pun menjadi kelu, otak membeku, mulut membisu! Kami anggap ini adalah kemenangan kebenaran di atas kebatilan. Allahuakbar!

Walaupun mereka sedang menderita kerana tidak mampu berhadapan dengan kami,  namun pembongkaran ini tetap tidak berhenti demi membela agama Islam yang suci.

Kali ini kami paparkan pembohongan terrorist Wahabi mengenai jenazah 4 pejuang Hizbullah yang berjasa melawan Israel. Namun jenazah-jenazah ini telah dicanangkan, kononnya terbunuh di tangan pemberontak Syria. Sila lihat paparan di bawah:


Lihatlah komen-komen para penganut ajaran Wahabi tersebut, ada yang memaki hamun dengan perkataan anjing dan sebagainya...

Jumlah likes (tertipu): 595
Jumlah shares:89
Status:

صورة 4 جنائر من مقاتلين حزب الشيطان قتلوا على أيدي الجيش الحر في سوريا"

Gambar 4 jenazah pejuang Hizbus Syaitan yang terbunuh di tangan tentera pembebasan Syria

Tanggal pembohongan: 25 Januari 2013
Sekarang mari kita lihat peristiwa sebenar yang berkaitan dengan gambar tersebut (20 Julai 2008):





Rupa-rupanya gambar tersebut berkaitan dengan perarakan jenazah syuhada Hibullah pada tahun 2008! Jasad mereka telah ditukar dengan tawanan atau mayat tentera Israel dan yang penting tidak ada kaitan dengan isu Syria sedikitpun. Kemudian terrorist Wahabi mendakwa ada 4 jenazah, namun ternyata dalam gambar asli terdapat 7 keranda! Itupun masih ramai umat Islam yang telah dibasuh otak dengan publisiti murahan mereka ini.


Meskipun bermodalkan pembohongan, mereka masih mampu menarik pelanggan-pelanggannya ke dalam dalam premis gerakan Dajjal berambut kerinting. Apakah pihak polis masih menunggu golongan ini bertambah ramai baru bertindak?



No comments:

Post a Comment