Wednesday, February 20, 2013

Pembohongan terrorist Wahabi tentang Syria 0008


Alhamdulillah, jumlah pengunjung blog ini semakin meningkat mendadak dan sudah ada yang menyatakan perasaan gembira apabila pihak kami membongkar banyak penipuan yang cukup sinonim dengan terrorist penyembah Dajjal berambut kerinting ini. Ini menandakan mesej kebenaran telah sampai ke tanahair kita walau dibenci oleh Zionis dan sekutu rapat mereka iaitu Salafi/wahabi. Informasi ini bukan sekadar untuk orang awam semata-mata, bahkan untuk pihak polis yang semestinya mereka lebih cekap untuk memperolehi maklumat ini.

Terrorist Wahabi kali ini menampilkan gambar peluru berpandu scud Syria. Kononnya tentera Bashar Assad sudah berputus asa dan nekad menyerang Aleppo dengannya.




Akaun FB: The Syrian Revolution 2011 الثورة السورية ضد بشار الاسد
Jumlah likes (tertipu): 1.319
Jumlah shares: 374
Status: Rudal scud yang dilancarkan oleh gerila Bashar Assad ke atas Halab
Link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152693715045727&set=a.10150397575815727.619133.420796315726&type=1&relevant_count=1

Hakikatnya rudal tersebut dilancarkan dalam latihan militer Syria pada tahun 2012 dan tidak ada kaitan sedikitpun dengan operasi menggempur terrorist atau orang awam di Halab seperti yang dicanang pengganas ini.

Lihat video dibawah, dengan tanggal JUL 11 2012, pada detik ke-18



Link video: http://www.youtube.com/watch?v=V4GvYXlLLhY

Oleh itu terbuktilah terrorist Wahabi sanggup melakukan apa saja termasuk pembohongan ini demi menarik simpati orang awam.

Tidak hairanlah penyembah Dajjal berambut kerinting ini enggan mengaku sebagai Wahabi, tidak mahu dianggap terrorist, dan berbagai lagi sikap talam dua muka yang lain. Lihatlah Wahabi dari Malaysia dan Indonesia bagaikan cacing kepanasan sudah menghamburkan caci maki kepada kami apabila kedok dan tembelang mereka sudah pecah. Ini bererti golongan Wahabi tetap berbahaya dan mengancam keselamatan negara tidak kira samada mereka sudah mengangkat senjata atau belum. Di harap pihak polis segera bertindak kerana ada pihak yang bertindak mengutip derma daripada umat Islam, dikhuatirkan wang itu akan mereka guna untuk membiayai terrorist sehingga nyawa umat Islam sendiri yang terancam.

No comments:

Post a Comment