Saturday, February 23, 2013

Pembohongan terrorist Wahabi tentang Syria 0016

Alhamdulillah, tanpa diduga oleh sesiapapun semakin hari semakin ramai pengunjung ke blog kami untuk mengetahui hakikat apa yang terjadi di Syria. Allah jua yang memberi hidayah kepada mereka agar memeriksa dahulu laporan yang didatangkan oleh golongan fasik. 

Allah (s.w.t) berfirman:

Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah kebenarannya - Surah al-Hujurat ayat 6.

Dengan ini, orang beriman akan menyelidiki setiap berita daripada mereka, jika tidak, memeriksa berita maka orang itu tidak dikira sebagai orang beriman. Apalagi di zaman ini susah nak kenal antara Wahabi dan Ahlusunnah sejati.

Kali ini kami mengajak para pembaca yang budiman meninjau satu lagi siri pembohongan Wahabi. Dalam salah satu akaun FB, terrorist Wahabi menampilkan gambar tentera Turki yang sedang mengerjakan ibadah solat, namun mereka mengaku gambar itu adalah tentera syaitan FSA! Siap letak logo pulak tu:




Akaun FB terrorist: تنسيقية بيروت لدعم ثوار سوريا
Jumlah likes (tertipu): 222
Jumlah shares (penyebar fitnah): 60
Status: لنا الفخـــر العالــم كله يـحاربنا وسنبقــى صامـــدين حتـــى ننتصـــر و نتحـــرر بسواعـــدنا و همـتنا بعـون الله

Seluruh alam memerangi kami, bagi kami adalah kebanggaan, dan kami akan kekal dan cekal sehingga mencapai kemenangan dan kebebasan......
Tanggal penipuan: 21 Januari 2013
Link (hingga kini masih belum dihapuskan):

Mari kita lihat gambar ini dalam web site: www.netpano.com/haber/5177/TSKda/Tabuları/Yıkan/Fotoğraf/Karesi



Gambar yang dimanipulasi itu telah disiarkan pada tahun 2011!

Lihat lagi dalam web site ini:


Dengan bantuan Allah, hingga kini sudah 16 pembohongan terrorist Wahabi(mengancam keselamatan negara) telah kami bongkar tanpa ada seorang pun daripada mereka dapat menjawabnya.

No comments:

Post a Comment