Friday, February 22, 2013

Pembohongan terrorist Wahabi tentang Syria 0015

Pihak polis wajib menjalankan tugasnya dengan menyiasat pembohongan Wahabi tentang Syria! Kami khuatir kegiatan penyembah Dajjal berambut kerinting ini boleh menyuntik pengaruh terrorist ke dalam hati nurani rakyat di tanahair kita.

Ya Rabbi! Saudara-saudara sekalian lihatlah video kejam ini. Penyembelihan dengan gergaji enjin di Mexico telah dieklploitasi sebagai keganasan regim Syria! Sesungguhnya hati Wahabi sudah tidak ada rasa perikemanusiaan lagi kerana amat gemar dengan keganasan dan menghidangkannya kepada para pengikut mereka.

Menurut maklumat yang sampai kepada kami, audio dalam klip tersebut telah diedit dengan penghapusan suara aslinya dan diganti dengan suara loghat Syria.



Akaun FB : تنسيقية بيروت لدعم ثوار سوريا (FB propaganda terrorist Wahabi anti Syria)
Status: هذا ما يفعله شبيحة النظام +18 .
(inilah apa yang telah dilakukan jembalang rejim)
Jumlah likes (tertipu): 108 people like this.
Jumlah shares: 168
(hingga saat ini link tersebut masih aktif, dan belum dihapuskan)

Tidak semua orang dapat ditipu oleh Wahabi. Banyak komen yang menegur bahawa kejadian tersebut berlaku di Mexico, bukan Syria (komen yang ditanda dengan garis merah), namun mereka masih enggan menghapuskan gambar tersebut kerana masih ada yang percaya bulat-bulat!

Ini link yang mereka sambungkan ke dalam Youtube pada 20 Februari 2013:



Kedok dan tembelang mereka sudah pecah apabila beberapa orang yang perihatin telah menemui link ini dengan tanggal Sep-25-2011 :



Lihat juga di sini (dengan tarikh 24 September 2011):

http://www.borderlandbeat.com/2011/09/execution-of-two-chapos.html

Inilah seba sedikit kebiadapan Wahabi yang gemar dengan keganasan dan pembohongan. Ayuh! selamatkan umat Islam daripada tipu daya para penyembah Dajjal ini berambut kerinting ini! Jangan sampai kaum keluarga dan sahabat handai kita terjerumus dalam racun dan tuba musuh umat Islam ini.

No comments:

Post a Comment